Corporate

Wat heb je nodig voor narrowcasting?

Het besluit is genomen: Jullie gaan starten met narrowcasting! Tijdens het laatste MT-overleg werd de knoop doorgehakt, en nu is het jouw taak om uit te zoeken hoe het werkt en wat het kost. Spannend, maar ook overweldigend, want waar begin je? Geen zorgen…We zorgen ervoor dat je de vraag “Wat heb je nodig voor narrowcasting? ” beantwoord krijgt, zodat je een goede start kunt maken.

wat heb je nodig voor narrowcasting

Wat heb je nodig voor narrowcasting? Begin bij de basis.

Voordat je op zoek gaat naar een leverancier, is het goed om een paar basisvragen voor jezelf op te schrijven:

  • Welke content wil ik tonen? Denk aan interne communicatie, bedrijfsnieuws, KPI’s of social media-updates.
  • Welke hardware is nodig? Hebben we al schermen die we kunnen gebruiken of moeten we nieuwe aanschaffen?
  • Hoeveel narrowcasting schermen heb ik nodig en waar komen ze te hangen? De locatie van de schermen bepalen mede het effect van je boodschap.

Welke oplossing past bij ons?

Nu je een beter beeld hebt van je wensen, is het tijd om verder te kijken. We adviseren je bij meerdere aanbieders te laten informeren om zo verschillende inzichten te verkrijgen. Stel kritische vragen, zoals:

  • Past de software bij onze wensen?
  • Kunnen we de software overal beheren?
  • Hoe gebruiksvriendelijk is het systeem?
  • Heb je een grafisch achtergrond nodig?
  • Hoe wordt data beschermd?
  • Zijn er templates beschikbaar?
  • Kunnen we binnen onze huisstijl blijven?
  • Kunnen verschillende afdelingen of locaties eigen schermen beheren?
  • Hoe zit het met training en ondersteuning?
  • Wat is de garantie op de schermen?
  • Hoe snel is de klantenservice beschikbaar?
  • Wat zijn de installatievereisten?
  • Zijn er onderhoudscontracten beschikbaar?

Door deze vragen te stellen, krijg je een steeds beter beeld op je vraag: Wat heb je nodig voor narrowcasting? En welke oplossing het beste aansluit bij jouw organisatie.

Vraag om een demo en proefversie

Het is handig om zowel demo’s als proefversies aan te vragen bij verschillende narrowcasting leveranciers. Een demo is een demonstratie van het systeem, waarin je kunt zien hoe de software werkt en wat het allemaal kan. Een proefversie geeft je de mogelijkheid om de software zelf uit te testen, zodat je kunt ervaren of het echt goed bij je behoeften past. Zo kun je een weloverwogen keuze maken.

Benieuwd of onze narrowcasting bij jouw bedrijf past?
Neem contact op voor een (online) demo!
contact

Controleer op schaalbaarheid

Zorg ervoor dat de software in de toekomst eenvoudig kan meegroeien met je bedrijf. Als je later meer schermen of extra functies wilt toevoegen, moet de software flexibel genoeg zijn om die uitbreiding mogelijk te maken. Dit voorkomt dat je straks tegen beperkingen aanloopt.

Waar wil je naast narrowcasting nog op letten?

Bij de keuze voor een leverancier speelt niet alleen de oplossing een rol. Minstens zo belangrijk zijn:

Ondersteuning en training: Hoe goed worden we geholpen bij vragen en updates?
Service: Hoe snel wordt er gereageerd bij storingen?
Gebruiksvriendelijkheid: Is de software intuïtief en makkelijk te beheren?

Hebben we je geholpen met je vraag?

Is de vraag “Wat heb je nodig voor narrowcasting?” na het lezen van deze blog wat duidelijker geworden? Of heb je nog specifieke vragen? We denken graag met je mee! Neem contact met ons op voor advies op maat.


085-3030960