Digitale communicatie

Narrowcasting oplossingen

Op zoek naar narrowcasting oplossingen voor jouw bedrijf, winkel, zorginstelling of andere locatie? Screenlink levert professionele soft- en hardware, waardoor jij gerichte content naar een specifieke doelgroep kan zenden. Altijd en overal. Alles weten over onze narrowcasting oplossingen? Lees snel verder of boek meteen een afspraak in onze showroom.

 

Narrowcasting
Communicatief uitblinken

Wat is narrowcasting?

Narrowcasting is een vorm van communicatie waarbij specifieke informatie of inhoud wordt gericht op een bepaalde doelgroep, meestal via digitale schermen of andere gerichte kanalen. In tegenstelling tot broadcasting, waarbij informatie breed wordt verspreid naar een algemeen publiek, richt narrowcasting zich op een specifieke groep mensen op een specifieke locatie, zoals in winkels, kantoren, ziekenhuizen of openbaar vervoer.

 

Eenvoudig, efficiënt en flexibel

Hoe werkt het?

De content wordt beheerd en geüpdatet via een centraal content managementsysteem (CMS) waardoor het op elk moment kan worden aangepast aan de behoeften van de doelgroep. Het CMS maakt het ook mogelijk om op iedere locatie de content te beheren. Zolang je verbonden bent met internet kun je waar dan ook de content beheren. Je hoeft dus niet altijd fysiek op locatie te zijn, wat ontzettend handig is!

Een voorbeeld van narrowcasting is een scherm in de kantine om werknemers op de hoogte te stellen van belangrijke bedrijfsinfo. Of in de retail een etalagescherm om de aandacht van voorbijgangers te trekken of scherm bij de kassa om nieuwe collectie te tonen. In de zorg zou dat een scherm in de wachtkamer kunnen zijn om praktijkinformatie te tonen. Het doel van narrowcasting is om relevante en vaak gepersonaliseerde informatie te verstrekken, wat leidt tot een hogere betrokkenheid van de doelgroep.

 

Narrowcasting hardware

Onze producten

Die jou verder helpen

Onze narrowcasting oplossingen


logo

Online editor

Een volledig cloud gebaseerde editor, waarmee je overal en op elk moment aan je campagnes kunt werken.

 

logo

Power Bi: Analytics en rapportage

Met de Power Bi-koppeling kun je real-time inzichten bekijken, analyseren, exporteren en delen met je publiek.

 

logo

Apps en integraties

Deel real-time informatie vanuit bronnen zoals SharePoint, Buienradar, NS, 9292, en verkeerskaarten. Daarnaast kun je sociale media zoals Facebook, Instagram en X integreren.

 

logo

Bestanden uploaden

Je kunt foto’s, video’s, het nieuws, weer en ook real-time koppelingen zoals YouTube, Instagram, Facebook etc. tonen.

 

logo

Duizenden reclamevrije stockfoto’s

Profiteer van duizenden reclamevrije stockfoto’s van platforms zoals Pixabay en Unsplash.

 

logo

Plan je content

Plan je content voor specifieke tijden van de dag, weken of speciale evenementen, zodat je communicatie altijd op het juiste moment plaatsvindt.

 


Zelf uitproberen?

Ervaar de mogelijkheden!

Heb je 1, 20 of 100 narrowcasting schermen nodig? De mogelijkheden bij Screenlink zijn oneindig. Ervaar het zelf en boek vandaag nog een afspraak in onze showroom.

 

Alles-in-1

Software en hardware

Narrowcasting wordt ook gebruikt om interne communicatie te versterken. Op afdelingen en in personeelsruimtes wordt actuele informatie en updates van het management getoond, zoals veranderingen in het beleid, geplande trainingen of teamresultaten. Dit zorgt ervoor dat het personeel altijd goed geïnformeerd is, zonder afhankelijk te zijn van e-mails of memo’s.

Screenlink biedt een slim vormgegeven, alles-in-1, geavanceerd product. Met onze software kun je gepersonaliseerde templates creëeren, afmetingen aanpassen, looptijd wijzigen, widgets toevoegen en nog veel meer. Naast de software hebben we ook de hardware in huis, zoals informatieschermen, zuilen (aanmeldzuilen, informatiezuilen, bestelzuilen), tablets, etalageschermen (high-brightness), videowall, led-scherm, transparant led-scherm en nog véél meer.

 

Voordelen narrowcasting platform

Door gerichte en op maat gemaakte content te tonen, verbetert narrowcasting de manier waarop informatie wordt gecommuniceerd. We lichten enkele van de meest impactvolle voordelen toe.

 

logo

Verbeteren interne communicatie

Narrowcasting verbetert de interne communicatie door belangrijke updates visueel en real-time te delen. Dit verhoogt de betrokkenheid en zorgt ervoor dat medewerkers altijd goed geïnformeerd zijn. Door doelgerichte informatie te verspreiden, draagt het bij aan een efficiëntere en meer verbonden werkomgeving.

 

logo

Versterken merkbeleving

Narrowcasting versterkt de merkbeleving door op maat gemaakte content te tonen die de merkidentiteit consistent overbrengt. Dit creëert een krachtige, visuele impact die de merkloyaliteit bevordert en zorgt voor een samenhangende boodschap op alle locaties.

 

logo

Eenvoudig te gebruiken

Narrowcasting is eenvoudig te gebruiken, zelfs zonder technische kennis. Gebruikers kunnen snel content uploaden en aanpassen, vaak op afstand. Deze flexibiliteit maakt het mogelijk om snel in te spelen op veranderingen, waardoor communicatie altijd relevant en actueel blijft.

 

logo

Betere experience

Narrowcasting verbetert de ervaring voor bezoekers en medewerkers door relevante informatie op het juiste moment te tonen. Door de schermen te plaatsen in het kantoor of de winkel, heeft de bezoeker veel meer touchpoints met het merk.

 

Effectief content optimaliseren?

Het selecteren, ontwerpen en presenteren van content is belangrijk om de beoogde doelen van een narrowcastingcampagne te bereiken. Ben je op zoek naar een manier om je communicatie boeiender, maar ook visueel aantrekkelijker te maken? Kies welke oplossing voor jou het beste is.

 

Workshop op maat

Wij bieden een op maat gemaakte workshop aan die perfect is voor bedrijven. Onze experts komen naar jouw locatie en starten met een grondige inventarisatie van alle schermen binnen je bedrijf. We bespreken de doelen en doelgroepen, en verkennen samen de mogelijkheden voor content die perfect aansluit bij jouw specifieke behoeften.

 

Demo aanvragen

Wil je onze software eerst vrijblijvend uitproberen? Met een gratis demo-account van 30 dagen kun je op je gemak ontdekken hoe eenvoudig ons digital signage platform werkt. Volledig vrijblijvend, zonder aankoopverplichting of verdere verplichtingen.

 

Voor bedrijven

In bedrijfskantoren wordt professionele narrowcasting vooral ingezet om de interne communicatie en werknemerservaring te verbeteren. Bij binnenkomst wordt een medewerker voorzien van actuele bedrijfsupdates, evenementen en belangrijke aankondigingen via het narrowcasting scherm. Op deze manier wordt een medewerker meteen betrokken bij alles dat speelt rondom de organisatie.

Met de vele toepassingen van het narrowcasting systeem kun je ook bezoekers verwelkomen en de weg wijzen. Al met al creëer je dankzij narrowcasting een efficiëntere en meer verbonden

 

Voor retail

Als retailer gebruik je narrowcasting om de winkelervaring te verbeteren. Bij binnenkomst zien klanten schermen met actuele aanbiedingen, nieuwe collecties en gepersonaliseerde aanbevelingen. In de winkel zelf geven schermen informatie over producten en speciale acties.

Daarnaast worden schermen bij de kassa’s gebruikt om loyaliteitsprogramma’s en exclusieve deals te promoten. Het gebruik van narrowcasting zorgt voor een dynamische, interactieve winkelervaring die de klanttevredenheid verhoogt én de verkoop stimuleert.

Voor zorg

In een ziekenhuis wordt narrowcasting software ingezet om de ervaring van patiënten en bezoekers te verbeteren. Bij binnenkomst in de hoofdlobby worden ze begroet door grote schermen die relevante informatie tonen, zoals actuele wachttijden, routes naar verschillende afdelingen en belangrijke nieuwsberichten. In de wachtkamers zorgen narrowcasting schermen voor afleiding en informatie. Patiënten zien gezondheidsinformatie, tips voor een gezonde levensstijl en het laatste ziekenhuisnieuws.

085-3030960